woensdag 13 november 2013

DIY: Mengsel voor een zachte huid!

Hoi hoi! Vandaag een diy voor een zachte huid. In de winter en middenin de zomer word mijn huid sneller droog. Ik keek op BeautyGloss (website van Mascha) en vond deze diy tegen een droge huid. Snel uitproberen dus!




Giet als eerste de helft van je flesje vol met sesamolie/frituurolie. (ik houd mijn flesje scheef dus lijkt het alsof er meer in zit)

Voeg nu de zeep toe. Doe telkens een beetje en schud. Daarna ruik je. De kleur is dan niet meer doorzichtig, en word bijvoorbeeld rood zoals bij mij aangezien ik rode zeep heb gebruikt. Je kunt ook etherische oliƫn gebruiken, hiervoor hoef je maar 2 druppeltjes te gebruiken.

Misschien zie je het, misschien niet, maar mijn huid glanst zo supermooi! Het ruikt ook heerlijk. Het trekt snel in, ik heb een spuitflesje dus het is voor mij makkelijker om op te doen. Mijn huid is nu superzacht, i love it!


Zo ziet het er bij mij uit!

Ga jij ook deze diy maken?
Meghan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten